קידוחי כלונסאות

קידוח כלונסאות הוא קידוח בקרקע לשם הקמת יסודות – עמודי בטון או עמודי פלדה, שיהוו תשתית של מבנה – בית, בית דירות, מפעל, בנייני משרדים ועוד. על החברה המבצעת קידוח כלונסאות מוטלת אחריות רבה, החל מבדיקת הקרקע, המשך בתכנון הכלונסאות ועד בניית יסודות איתנים. 

במדינת ישראל ישנם מספר סוגי קרקעות. קרקע חולית, קרקע בוצית, קרקע מכורכר, קרקע מאדמת לס ומקומות בהם יש סחף של אדמה לאחר תקופת הגשמים. לכן יש לתכנן היטב את בניית היסודות, על מנת שיעמדו בעומסים שמתרחשים כתוצאה מסוג הקרקע. 

חברת א. צ. קידוחים מצאה פתרונות מצוינים לסוגים שונים של קרקעות.

לדוגמא בקרקע שהיא רכה, קיימת סכנת קריסה בזמן עבודת הבניה משום שישנן תזוזות. לשם כך נדרשת עבודת קידוח כלונסאות שבסופה יהיה בטוח לבנות כל מבנה. 

על כן ישנם קידוחי קרקע הנקראים בטונייט  אשר מבססים את מבנה הקרקע והופכים אותה לבטוחה לבניה. 

איך מתבצעים קידוחי בטונייט?

ראשית משתמשים בחומרים מינרלים – נתרן וסידן, שיש להם כח לאטום ולספוג. יכולת הספיגה שלהם גדולה מאד ומשום כך ניתן לתמוך בכלונסאות כאשר הקרקע רכה ובעייתית לבנייה.

חומרים אלו, נתרן וסידן בתרכובת אחת, נקראים בטונייט, כאשר רק מתוך המילה ניתן להבין שזה חומר חזק כמו בטון. ומה המשמעות של זה? שגם אם חשקתם לבנות במקום שיש בו קרקע רכה שכלונסאות עשוית לא לעמוד בעומס, יש לזה פתרון, אין מה לוותר על החלום. 

ואיך זה קורה? כאשר מסיימים לקדוח את הקרקע יוצקים את חומר הבטונייט הסמיכה לתוך החפירות, וכאשר תערובת הבטונייט באה במגע עם הקרקע, היא אוטמת אותה לחלוטין ובאופן מלא ובטוח, ואינה מאפשרת שום תנודות או זליגות של האדמה. על המבנה הזה מקימים כלונסאות שמהוות תשתית חזקה ובטוחה למבנה. 

חברת א.צ. קידוחים מתמחה בקידוחי כלונסאות, מצאה אם כן פתרון לכל סוגי הקרקע הקיימים במדינת ישראל, ואתם כיזמים או כמתכננים מבנה בין אם למגורים ובין אם לתעשיה ובין אם למטרת שעשועים – פארקים, בריכות, בתי קפה או מסעדות, חייבים להשתמש בשירותי חברה אמינה, שעובדת בבטיחות מירבית, אם מכשירים משוכללים, ושנותנת מענה על כל צורך. 

חברה שאינה מאכזבת ולוקחת ברצינות יתרה את עבודות הקידוח והקמת הכלונסאות, במכשירים מגוונים המתאימים לסוגים שונים של קרקע ולקידוחים פשוטים או מסובכים. 

אז תזכרו:

בדיקת הקרקע ואבחונו,

התאמת סוגי מכשירים,

קידוח – בין אם בטונייט ובין עם רגיל,

בניית כלונסאות מבטון או מפלדה,

ועכשיו יש תשתית חזקה בטוחה ואמינה למבנה שחפצתם לבנות. 

עבודת הבניה נעשית בצורה טובה יותר אם היסודות בטוחים, ואם בעלי המבנה יכולים להיות שלוים ושלא משנה על איזה סוג קרקע יקום המבנה שהם רוצים, שיחזיק מעמד שנים רבות.

א.צ. קידוחים מגשימה לכם את החלומות הלכה למעשה, אתם צריכים רק לרצות ולפנות.

השארת תגובה