כל מה שצריך לדעת על ניסור בטון

בהליכי שיפוץ ובנייה לפעמים נידרש לבצע ניסור בטון. מה זה אומר ומתי נצטרך את זה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים שירותי ניסור בטון.

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון מתבצע כאשר יש צורך לנסר בקירות או במשטחי בטון על מנת ליצור חריצים ופתחים. לרוב ניסור הבטון מתאים על מנת להכין את קירות הבטון להתקנת דלתות וחלונות.

ניסור בטון נעשה על ידי מסור חשמלי עוצמתי וחזק, אשר בכוחו לעבור דרך הבטון ולנסר אותו בצורה יחסית פשוטה. כמובן שמדובר בהליך שצריך להתבצע רק על ידי אדם מוסמך לכך, בעל ההכשרה הנכונה.

מתי צריך ניסור בטון ומתי קידוח בטון?

מדובר בשני סוגים שונים של עבודה עם בטון, ואתם צריכים להבין את ההבדל על מנת שתזמינו את העבודה הנכונה לצרכים שלכם.

ניסור בטון הוא כאמור במטרה ליצור חתכים ישרים בבטון, בעוד קידוח בטון נועד בשביל ליצור חורים עגולים בבטון. אם אתם צריכים ליצור חורים עגולים וקטנים בשביל להעביר צינורות דרך הקיר, עליכם לבצע קידוח בטון ולא ניסור.

האם נדרש אישור מיוחד לניסור בטון?

כן. כשמבצעים ניסור בטון חשוב לקבל אישור של מהנדס בניין שיוכל לאשר האם ניתן לבצע עבודת ניסור בטון בבית. לא כל בית מספיק עמיד וכן חשוב מאוד לקבל את האישור לפני שמתחילים לתכנן את העבודה. על מנת לקבל את האישור, מהנדס הבניין מעריך האם ניתן לבצע ניסור, בודק את קוטר הקיר או התקרה וכמובן מוודא שאין חוטי חשמל שעומדים בדרך.

לאחר שקיבלתם את האישור ניתן יהיה להמשיך בתכנון ניסור הבטון יחד עם קבלן השיפוץ.

איך נקבע מחיר ניסור בטון?

מחיר ניסור הבטון מושפע מכמה פרמטרים שונים. קודם כל חשוב להבין מה היקף העבודה ובעצם מה קוטר הניסור הרצוי. עובי הבטון גם הוא משפיע על מחיר הניסור ולפעמים למחיר תהיה תוספת עבור פינוי פסולת הבטון, שנוצרת לאחר סיום העבודה. כמובן שאת כל הדברים הללו עליכם לברר עם הקבלן לפני שאתם מזמינים את עבודת הניסור, ולוודא כמובן שאתם דואגים יחד איתו לאישורים הנדרשים.

בחירת קבלן מומלץ לניסור בטון

הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות לפני תחילת הליך השיפוץ הוא למצוא קבלן טוב ואמין עבור עבודות ניסור הבטון. ברגע שאתם מוצאים קבלן שאתם סומכים עליו, אתם יכולים להיות שקופים מולו ולקבל מענה על כל השאלות שלכם. קחו בחשבון לא רק את מחירי העבודה אלא גם את הניסיון והמקצועיות של הקבלן, והבינו כי אלו הדברים שבסופו של דבר ישפיעו על התוצאה הסופית בצורה ישירה. היו ערניים ושימו לב כי אתם פועלים על פי החוק ומקבלים את האישורים המתאימים, וצאו לדרך! שיהיה בהצלחה!

אם אתם נמצאים בתהליכי שיפוצים וצריכים קבלן לקידוח כלונסאות בנטונייט, צרו קשר ונשמח לתת לכם שירות!

השארת תגובה