מתי יש צורך בקידוח בטון?

הרבה פעמים במהלך שיפוץ הבית נצטרך לבצע קידוח בטון. מה חשוב לדעת על קידוח בטון? וכמה זה אמור לעלות? הנה מאמר שיעשה לכם סדר בדברים.

מתי משתמשים בקידוח בטון?

קידוח בטון הוא שימושי כאשר יש צורך ביצירת חורים עגולים בקירות או בתקרות בטון. הצורך הזה עולה עיקר במהלך שיפוצים, אך לעתים גם בהתקנות מסוימות של מוצרי חשמל בבית תצטרכו לדאוג לקידוח בטון. אל חשש, בניגוד לקידוחים רציניים יותר כמו קידוח בור ספיגה, לא מדובר בהליך מסובך מאוד, וקבלני בנייה מקצועיים ישמחו לעזור לכם להבין האם אכן נדרש קידוח בטון ובמידה וכן מה היקף העבודה.

מה צריך להכין מראש לפני קידוח הבטון?

קידוח בטון, לעומת ניסור בטון, דורש פחות אישורים ולרוב, אין צורך לקבל היתר ממהנדס בניין. קחו בחשבון שאם מדובר בעבודת קידוח בטון גדולה במיוחד, יכול להיות שכן תידרשו לאישור מיוחד.

חשוב שתדאגו לארגן רישום מפורט של הבית והקיר על מנת שלקבלן יהיה את כל המידע הדרוש לו על מנת להתחיל בעבודה.

כמה זה עולה לנו?

המחירים כמובן משתנים לפי היקף העבודה והמורכבות שלה, ונעים סביב 550 שקלים למטר רבוע. כמובן שאם נדרשות עבודות מעבר לקידוח, כמו למשל בדיקה האם כבלים או צינורות מפריעים לעבודה, הקבלן יכול לדרוש תוספת תשלום. את המחיר המדויק כמובן תוכלו לקבל לאחר שהקבלן יעירך את היקף העבודה ועובי הקיר בו עליו לקדוח.

דברים לשים אליהם לב

עליכם להתחיל ולהתכונן לקידוח הבטון על ידי מציאת איש מקצוע מתאים. חשוב שתבררו לעומק מה הניסיון של אותו אדם והאם הוא ביצע בעבר עבודות דומות. כמובן שככל שהאדם מנוסה ומקצועי יותר כך הגיוני שיקח סכום גבוה יותר. עליכם להבין שכדי לקבל עבודה ברמת גימור גבוהה יש לבחור באנשי מקצוע איכותיים שלוקחים מחיר בהתאם לרמת העבודה שלהם. כמו כן, וודאו כי אנשי המקצוע מגיעים עם ציוד מתאים ואיכותי, שיוכל לעשות את העבודה כמה שיותר חלק ובלי בעיות.

מה קורה לאחר סיום העבודה?

אתם בטח תוהים כיצד ניתן לפנות את הבטון בסיום העבודה. ובכן במקרים רבים מדובר בכמות לא מבוטלת של בטון, כזו שלא ניתן להזיז באופן ידני. לרוב קבלני הבניין דואגים להביא עמם מכשור מתאים על מנת לפנות את פסולת הבטון ולנקות בסיום העבודה. שימו לב כי לעתים ידרשו עבור פינוי מסיבי תשלום נוסף.

קידוח בטון – רק אצל בעלי ניסיון

קידוח הבטון מייצר תשתית להמון חיבורים, ולכן חשוב שהוא יתבצע בצורה הטובה ביותר. אל תתפשרו על איכות העבודה ותוודאו שאתם מקבלים את כל השירותים להם אתם נדרשים. במהלך העבודה נסו להיות בקשר רציף עם בעל המקצוע על מנת לוודא שהכל מתנהל כשורה וכמובן לקבל מענה לשאלות שיכולות לצוץ לכם במהלך התהליך.

אם אתם מחפשים קבלן מומחה לקידוחי כלונסאות, צרו קשר ונשמח לעזור!

השארת תגובה